cecilianordstroms

2013-05-16
21:26:26

Sooool!!

Hejsan!

Vaknade upp idag och insåg att jag hade försovit mig lite.. Skulle träffa Sanna i stan, men vaknade 10 minuter innan bussen skulle gå haha!
Så Sanna kom hem till mig istället och vi tog en promenad tillsammans och pratade massa skit! ;)
Passade såklart även på att sola med Lillayster och göra ett försök för att bli lite bruna haha x) hade även kaffe-sällskap av Mattias, som för övrigt fick för sig att hälla iskallt vatten över mig när det var som varmast och härligast i solen.. Nästa gång är det min tur att jävlas kan jag lova!;)

Förut var jag och lillasyster och handlade, sen åkte vi till Alex jobb och roade oss tills han slutade för en liten stund sen. Nu har vi precis hämtat pizza och ska hem och må riktigt bra haha!

Ikväll blir det sova riktigt tidigt, ska upp tidigt och jobba imorrn igen nämligen! Sen får vi se vad resten av dagen har att erbjuda :)

Hoppas ni haft en bra dag och att ni får sova gott inatt :*
Puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: