cecilianordstroms

2013-05-11
21:54:55

Mycket på så liten tid
Hejsan! 
 
Har haft en riktigt bra dag idag faktiskt! Hadesom sagt ett möte kl 12 inne i stan och eftersom jag var seg imorse haha så är det tur det finns snälla människor som skjutsar mig så jag slipper stressa :D 
Mötet gick iaf toppenbra tycker jag! Var mest information, men det var verkligen givande och intressant! 
På slutet var det som en kortare intervju eller vad man ska kalla det, alla som var med fick helt enkelt gå iväg och enskilt svara på några frågor. Vill inte säga mer än såhär än så länge, men jag hoppas verkligen att det blir som jag vill och planerar nu! ;)
 
Efter det gick jag till Friskis&Svettis eftersom lillasyster jobbade idag, så jag passade på att träna för en gångs skull! Mina ben var ganska slut efter det även om jag verkligen inte var sugen på att träna just då haha.
 
Åkte sen hem och åt lite, innan Lydia och Alex berättade för mig att de planerat att hämta hit min älskade katt Bernard! Blev jätteglad för det!
Eftersom dom också har en hankatt har vi tidigare tänkt att det inte skulle vara någon ide att hämta min tjockis, men idag överraskade dom mig med den planen! 
Det tråkiga var dock att Bernard var på vift idag, så fick inte med honom hem iaf, men ska åka tillbaka en annan dag! :)
 
Resten av kvällen har bestått av att äta alldeles för mycket godis och bara tagit det lugnt. Precis vad jag orkar med ikväll! 
 
Hoppas iaf att ni andra också haft en toppendag och att ni får sova gott inatt! 
 
Puss&Kram♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: