cecilianordstroms

2013-05-14
19:48:15

Matkoma halva dagen..?
Hejsan! 
 
Vaknade runt 8 imorse, segade med frukosten och allt annat, tog det fruktansvärt lugn iaf haha! 
Strax efter 11 snörade jag på mig skora och tog en liten joggin/löp runda! Var riktigt skönt att komma ut lite och var ännu skönare när jag väl var hemma igen ;) 
Tog en dusch och åt sen maaaaaat, min älskade mat! Och sen dess har jag varit i ett markoma liknande tillstånd i princip.. Varit hur seg som helst resten av dagen, blev knappast bättre av att jag tryckte i mig massa fika och ännu mera mat för en liten stund sen haha! 
 
Behöver sova tidigt idag dessutom, börjar jobba kl 7 och bussen hemifrån går 05:25.. jag som är så morgonpigg haha..!!
 
Nu fick jag tillfälle att prata med min pappa dessutom! Inte långt kvar tills jag får träffa min gamla gubbstrutt♥
 
men nu behöver jag gå och putta lite på min underbara lillasyster som sliter med sina skoluppgifter i köket♥
 
Puss&Kram!
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: