cecilianordstroms

2013-05-05
22:42:37

Joggingtur och bildrömmar!

Hejsan!

Ligger i och kollar på lite bilder, borde sova snart..!

Idag passade jag på att sova ut lite grann, sen var jag barnvakt en stund åt Alex lillasyster Anna:) busade runt en massa innan jag skjutsade henne till ett kalas!

Käkade god mat, trodde aldrig jag skulle kunna resa mig från stolen efteråt haha;)
Sen har jag även umgåtts med Lydia och Alex såklart!

Ikväll hann jag dessutom med en joggingtur, hade tänkt att gå en runda men slutade med lite snabbare tempo helt enkelt hahaha!

Och som det står i rubriken ligger jag nu och kollar på mumsiga bilar! Finns ett par som mer än gärna skulle på komma hem till mig!

Hoppas iaf ni får sova gott!
Puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: