cecilianordstroms

2013-05-07
22:51:52

hot hot day!
Hejsan!
 
Idag har det som jag tror alla redan har märkt, varit riktigt varmt och skönt ute! Dock kunde jag inte riktigt njuta av det på bästa sätt eftersom jag var duktig och jobbade ;)
Men hann känna lite av solens strålar iaf eftersom jag promenerade i en rejäl uppförsbacke i stekande sol på morgonen! Var ordentligt varm när jag väl kom fram till jobbet, men det var det verkligen värt! :)
 
Efter jobbet tog jag bussen till stan, tog sen en stadsbuss en lite bit till för att möta upp Alex som hämtade upp mig på väg hem från jobbet! Slapp åka buss sista biten hehe! 
Men kan inte klaga på sista bussturen idag, nej nej! Fanns fint ögongodis på vägarna idag..! Inom loppet av 2 minuter hann jag dreggla åt en skitsnygg vit Audi och en dundermumsig Dodge! That made my day ;) 
 
Väl hemma var maten redan klar, underbara lillsyster♥ Åt och sedan tog vi med min cykel i bak på bilen och körde den till mariestad! 
 
Sen har jag inte hunnit med så mycket mer, men kan lova att jag är sjukt nöjd med dagen! Nu ska jag snart sova så jag orkar upp imrogon med! 
 
hoppas ni haft en toppendag och att ni får sova gott! 
 
 
Puss&Kram♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: