cecilianordstroms

2013-03-25
04:20:23

Sunny Sunday!

Hejsan!

Idag har det varit en riktigt härlig dag här!
Vaknade hemma hos Louise på morgonen av att solen sken, glädje redan då :)
Vi åt frukost ute på balkongen tillsammans jag, Louise och Ida, njöt av morgon solen för fullt. Efter det åkte jag och Ida hem till mig och tog en ordentlig promenad i skogen med Zuki innan vi duschade och fixade iordning lite.
Åkte sen tillbaka till Louise och tog bilen och singlade slant om vilket häll vi skulle åt haha. Slutade med att vi hamnade vid en sjö, där satt vi och fikade och bara gottade oss i nästan 2 timmar!

När solen började dra sig undan åkte vi till en affär i närheten och handlade lite mat som vi åt hemma hos Louise och till efterrätt åt vi chokladdoppad frukt, mums!

Resten av kvällen har jag och Ida spenderat i soffan hos mig med kaffe, massa prat och film:)

Detta har med andra ord varit en toppen-toppen dag!

Puss&kram på er<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: