cecilianordstroms

2013-03-09
01:51:19

Natt på jobbet !
 
Hejsan!
 
Sitter på jobbet just nu och är mitt uppe i nattpasset. Äter massa gott för att hålla mig pigg haha, eftersom jag jobbade tidigare imorse mellan 7-11 så hadej ag lite svårt att somna om sen. Så har enbart sovit 1,5 timme extra under dagen så om några timmar när det är dags att åka hemåt kommer jag vara som en zombie haha! ;)
Dom senaste dagarna har det väl inte hänt så mkt intressant egentligen tror jag. Har varit sjuk.. (förkylningen ville inte ge sig utan blev värre ,så fick stanna hemma hela helgen istället för att jobba..:/  )
Idag har jag städat och tvättat lite eftersom jag ändå inte kunde sova och nu jobbar jag som sagt!
 
Imorgon blir det kalas för min sambos småsyskon! Ska bli riktigt skoj! dessutom kommer det finnas massa god mat och det tackar jag inte nej till direkt ;)
 
Nu ska jag se vad jag hade med mig mer för gott att äta, så ni får ha det så bra så länge!
 
puss&kram♥
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: