cecilianordstroms

2013-03-18
23:50:33

Kvällsmys

Hej hopp i natten! Ligger nerbäddad under täcket med min förkylning som bestämt sig för att hälsa på igen..
Trodde jag blivit frisk men tydligen inte, så nu ska jag minsann se till att bli ordentligt bra fort som attan!!

Idag har jag hälsat på lillasyster och hennes pojkvän en stund som är mer förkylda än mig stackarna!
Men var skoj att prata lite skit med dom ändå :) dessutom har jag jobbat en sväng på kvällen och efter det blev det hem för lite mys med min bebis Zuki!<3

Nu ligger vi nerbäddade båda två och ska sova, för imorgon bitti är det dags för jobb igen. Får hoppas jag kan sova ordentligt inatt så jag är hyfsat pigg när det är dags att gå upp.

Imorgon ska jag även åka förbi min vän Malin en stund på kvällen och spela lite spel och laga mat tillsammans!
Vad resten av dagen har att bjuda på får vi se då. Håller alla tummar och tår för att förkylningen blir bättre iaf!

Godnatt och sov gott på er, för det ska jag göra nu!
puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: