cecilianordstroms

2013-06-19
22:16:23

Kvällsfunderingar

Hejsan!

Ligger i sängen med block och penna intill mig, funderar över lite allt möjligt.
Här är lite av mina tankar som snurrar ikväll :)

• kanske borde flytta till en annan stad, en annan plats? För att allt ska bli nytt!
• vad vill jag utbilda mig till?
• backpacka i Asien vore grymt!
• vill tatuera mig snart
• livet är väldigt bra annars ❤
• att gå barfota gör mig extra lycklig
• om typ 1 vecka sitter jag på tåget på väg mot en långhelg på en annan plats med människor jag älskar och beundrar - längtar!
• ska upp tidigt imorgon, men jag är glad och pigg ändå
• är sugen på en långpromenad mitt i natten
• vill våga mer och ha större motivation

Funderar på otroligt mycket mer men orkar inte skriva längre.
Har iaf kommit fram till att jag är väldigt lyckligt lottad och jag är otroligt tacksam för allt jag har och ständigt får varje dag!
Livet lär mig mycket även om jag för tillfället inte rör mig så mycket framåt, men jag mår bra och det är det viktigaste just nu. Allt annat hinner jag fundera ut sen, även fast jag gärna skulle vilja ha vissa svar nu.

Hoppas ni får sova gott!

Puss&kram❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: