cecilianordstroms

2013-06-24
08:39:18

För det är måndag!
Godmorgon! 
 
Gick upp strax innan kl 7 idag, både jag och Zuki var knappt vakna när vi stapplade ner för trappan haha! 
Skjutsade iaf Alex till jobbet, efter det åkte jag hem igen och åt frukost! 
Nu sitter jag här framför datorn med min bebis intill mig och dricker kaffe. Ska snart börja plocka ihop både mina och Zukis saker innan vi ska bege oss mot Tidan för att Zuki ska få åka hem :( Kommer sakna min plutta! ♥
 
Sen ska jag åka till mamma med hennes bil och efter det vidare mot jobbet! Börjar 15:30 och kör på ett dygnspass, så går av imorgon vid 16 tiden! 
 
Laddad inför 3 dagars jobb innan jag packar en väska för att spendera torsdag-söndag hos mina kioskmongon! ♥
 
Hoppas iaf ni får en toppendag, för det tänker jag ha! :)
 
puss&kram♥
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: