cecilianordstroms

2013-06-19
18:05:26

Åskan är på väg !

Åh det ska tydligen bli åska snart, hoppas verkligen det blir det också! Vill sitta i mitt fönster och mysa till ljudet av åskan och titta på blixtrarna! Får nog tacka min mamma för att hon tog med oss ut på trappan när vi var små så fort det åskade för att vi skulle få titta ❤

Idag passade jag på sova ut lite, har handlat lite med syster, letat efter en kanin, kollat när katten kom hem med ett byte och nu är vi hos mamma en sväng innan vi ska hem igen!

Har lust att ta en långpromenad men får se hur det blir med den saken. Vill inte vara ute och gå dock när det börjar åska, då vill jag ju sitta hemma och mysa..!
( i-landsproblem!)

Aja, puss på er ❤

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: