cecilianordstroms

2013-07-01
19:25:00

För det känns bra nu!
Har varit lite dåligt med bloggandet de senaste dagarna, men har som sagt varit iväg till Borlänge för att spendera tid tillsammans med pappa och mina bröder, så det har fått gått först såklart! 
Hade iaf en enorm rolig helg med dom allihopa! Har hunnit skratta en massa och som vanligt har jag fått med mig en massa bra energi och motivation hem. Det är helt otroligt vad mycket det ger att spendera tid tillsammans! 
Blev en ganska galen lördagskväll, haha! Hade riktigt riktigt skoj iaf och mådde väl precis som jag förtjänade dagen efter! ;) 
 
Men tack vare hela helgen har jag nu laddat om och känner mig ännu lite mer på topp! 
Dessutom har jag fått bra nyheter idag så det gör knappast saken sämre! :) 
 
Den här dagen har till största del spenderats med mamma! Hon kommer hit snart igen och sover här inatt, så får se vad vi hittar på för mysigt! 
Har hunnit med en timmes ordentlig promenad ikväll, så nu sitter jag i den utbäddade soffan, nyduschad och äter mat! Livet är rätt bra har jag hört! 
 
Hoppas ni har det bra! 
 
Puss&Kram♥
 
(Två bilder från helgen)
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: