cecilianordstroms

2013-01-28
16:35:46

Toppen Måndag!

Hejsan!

Dagen har spenderats tillsammans med min underbara vän Emelie! Hon bjöd upp mig på frukost imorse och sen har jag gosat massa med hennes söta valp Elvis som flyttade hem till dom igår:) en riktig liten sötnos!
Hann med att prata en del och självklart fika haha! Det är det vi är bäst på;)

Nu ska jag snart åka och jobba dagens pass. Sen tänker jag åka raka vägen hem och mysa ner mig i soffan, tända massa ljus och kolla på film! Får passa på att kolla "tjejfilmer" när älsklingen inte här så han slipper det haha;)

Det är nog allt jag orkar idag. Borde egentligen tvätta och städa lite, men känner verkligen inte för det nu.. Det kan jag göra en annan dag;)

Hoppas ni har en lika toppen dag som mig!

puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: