cecilianordstroms

2013-01-12
23:09:26

Tjejkväll!
Hejsan! 
 
Blev allt lite godis för mig och Elvira ändå ;) Haha vi tog bilen och åkte till hennes föräldrar, fikade med supergod kladdkaka och åt godis, mums! Nöjda tjejer nu! 
Fick med oss ved hem dessutom från hennes snälla föräldrar så nu brinner brasan här och sprakar mysigt i bakgrunden! 
 
Efter det drog vi hem till mig igen, fixade med ansiktsmasker och nu är sitter vi här nyduschade och lena som barnrumpor i ansiktet haha :D 
Funderar på om vi ska kolla tv eller kanske ladda ner en bra film och kolla på, men blir en lugn lördag iaf gott folk.
 
Hoppas att jag kan somna ganska snart i vilket fall som helst, kan behöva sömn om jag ska orka jobba imorgon igen. Blev endast 2  timmar inatt då jag verkligen inte kunde somna, inte det bästa direkt.. Min hjärna har vänt på dygnet nått fruktansvärt så får hoppas jag kan vända tillbaka det nu nu NU! 
 
Hoppas iaf att alla ni där ute får en trevlig kväll! 
 
puss&kram♥
 
 
haha söta mongon ;) 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: