cecilianordstroms

2013-01-28
23:12:49

Thoughts

Hejsan!
Älskar att ligga nerbäddad i soffan! Precis vad jag behövde idag:)
Nu får jag sån där tid jag behöver för att tänka, precis som jag skrivit om tidigare. Tid att bara vara jag och få en chans att fundera på allt mellan himmel och jord!

Behöver verkligen såna stunder ibland, har som sagt behövt det ända sen jag var liten och satt nedanför diskbänken på min egna lilla plats så fort jag behövde egentid.

Vet inte varför jag valde den platsen som liten, men det var iaf där jag satt och något som dessutom respekterades av min underbara familj<3
Alla visste att om jag satt där ville jag vara ifred och jag är så glad idag för att jag fick ha min egna lilla "frizon".

Numera behöver jag ingen speciell plats, behöver bara tiden.
Idag tar jag tillvara på tillfället och låter tankarna fara omkring fritt.
Får se om jag kommit fram till något innan jag somnar haha;)

puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: