cecilianordstroms

2013-01-30
23:28:39

Rumpan somnade!
Hejsan!
 
Ligger hemma i sängen och ska strax sova, är riktigt trött just nu.
Igår åkte jag ner till Göteborg eftersom mina älsklingar Mark och Zuki var där! Blev en härlig kväll med en del skratt, prat och film :) 
Somnade dock lite vl sent, för var inte speciellt trött så jag och Joseph fortsatte att kolla på film när Mark och Sandra hade somnat. Så klockan blev ganska mycket innan jag somnade och vaknade drygt 4 timmar senare av att Zuki gnällde och behövde ut.. Sen kunde jag verkligen inte somna om heller såklart!
 
Så efter en bilresa med en rumpa som somnade efter 20 minuter och ont i ryggen så var det väldigt skönt att få komma hem! Och nu ser jag fram emot att få sova några timmar innan jag ska upp och sätta igång med morgondagens måsten.
 
Hoppas att ni andra också får sova gott och drömma riktigt sött, för det tänker jag göra ;)
( bjuder på några gamla bilder från tiden då jag fortfarande var blond )
 
puss&kram♥
 
 
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: