cecilianordstroms

2013-01-11
00:46:27

min kärlek
 
jag trodde aldrig att jag skulle få träffa någon som dig! du är min kärlek och min bästa vän, den jag kan lite på i alla lägen och som ställer upp oavsett vad.
I lite mer än 3,5 år har jag fått vara din flickvän och dessutom din sambo sen snart 2 år tillbaka. det kanske inte är lång tid egentligen men vi har genomgått mycket tillsammans ändå och det är det som har skapat oss till dom vi är idag. Vi har våra upp och ner perioder som vilket annat par som helst, men allt som har hänt har vi klarat oss igenom och nu har vi bar våran framtid att se på och göra till det vi vill.
Med dig kan jag vara mig själv, du förstår mig även när jag är på dåligt humör, du vet hur du ska göra för att få mig glad och släppa allt onödigt bekymmer, det gör mig lycklig. 
Det är med dig jag en dag vill bilda familj för jag vet att du kommer bli en toppen pappa. Vill att vi en dag ska geomföra ett sånt knasigt bröllop som vi fantiserat om haha. Du, jag och framtiden helt enkelt.
 
Jag älskar dig Mark Larm! ♥
Kommentar:
#1: Pappa

Så många djupa visdomsord min Älskade dotter!! Inte alla som ser och klarar av och framför allt inte vill klara av det som vardagen har att erbjuda. Ja såväl det positiva som mindre positiva i livet. Äkta djupa starka känslor övervinner och klarar av näranog allt i livet! Älskar dig min dotter!!

Svar: Är nog tack vare dig och mamma som jag har lärt mig att uppskatta det man har i livet och kämpa mig igenom tuffa perioder.För ni har även lärt mig att när man väl har tagit sig förbi det jobbiga blir det bara bättre och man har utvecklats som människa, samt lärt sig något av det man kämpat sig igenom.! Älskar dig med! <3
Cecilia

2013-01-11 @ 08:19:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: