cecilianordstroms

2013-01-11
00:28:37

kaffe, mys och popcorn
Godnatt?
 
Myser i soffan med Zuki och äter popcorn hihi! Vi ska snart sova om jag inte fastnar för en bra film vill säga ;) 
 
Idag har jag varit och fikat och pratat massa hos min bästa vän Emelie ! Var elldeles för längesen vi sågs och blev glad när on ringde och bjöd in mig på kaffe:) 
Vi har väldigt lätt för att prata med varandra och är ganska lika vilket gör att vi försåt varandra riktigt bra! Det är otroligt skönt och veta att jag har en vän som henne som jag kan vända mig till ♥
 
Sen blev det hem och hämta upp Älsklingen och Coffe för att åka vidare mot Coffes mamma och dricka kaffe där :) 
Efter det åkte jag och Älsklingen vidare mot hans mamma för att äta mat, hahah känns som vi har varit på mat-turné idag ;) 
 
Nu är jag hemma iaf efter att ha skjutsat dom 2 vidare:) Ikväll blir det alltså "girls-night" med Zuki haha ;) okej då, den enda killen som får vara med är Bernar såklart ;) 
 
Ne nu piper Zuki och måste ut, hörs senare! 
 
puss&kram♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: