cecilianordstroms

2013-01-12
00:46:13

Grönt te och en stund för tankar
Hejsan! 
 
dagen idag har bestått av jobb! Började kl 15 och slutade 22, riktigt skönt att kunna sova ut! Dock var jag otroligt trött idag och hade skitsvårt för att komma upp ur sängen, blev lite senare än tänkt.. 
Nu ska jag snart försöka sova för imorgon blir det jobb mellan 9-14, sen ska jag hem för en lååååång promenad med hunden och börja städa samt diska! 
Set blir den dagen det ;) 
 
Nu halvligger jag i soffan med en kopp grön te, en hund som sover och en film på tv:n. En kväll som ger mig chansen att bara låta tankarna flyga fritt och rensas ordentligt. För det är sån jag är helt enkelt, jag behöver egentid ibland för att kunna sortera allt som händer och bara kunna göra det på precis det sättet jag vill :) 
 
Vissa gånger ritar jag, tar en promend, springer/tränar, eller som nu sitter själv med något gott och bara funderar! 
Har alltid varit sån och kommer nog alltid att vara! 
 
haha nu ska jag fortsätta fundera här och önksa er en god natts sömn! 
 
puss&kram♥
bild från i somras haha, min funderar min ;) 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: