cecilianordstroms

2013-01-20
23:17:46

drömmer mig bort
Nu blir det ett sånt där fundersamt nattinlägg igen haha! Blir lätt så när jag sitter uppe och får en chans till att fundera på precis allt.
Ikväll har ja drömt mig bort till dom Norrländska skogarna. Till en egen gård intill en älv, lära mig köra hundspann och ha massa egna hundar såklart! Vandra omkring i de norrländska skogarna och fjällen, fiska i älvarna och sedan dra sig hemåt för att tillaga det man själv fångat!

Det vore verkligen en dröm att få flytta till ett sådant ställe! Och vem vet, en dag kanske jag har lyckats nå min dröm och har min egen gård precis som jag vill ;) det får vi se den dagen! 
 
Nu ska jag fortsätta drömma mig bort och sedan krypa ner under täcket tillsammans med min älskling♥
 
 
 
 
Kommentar:
#1: Pappa

Drömmar ska man alltid ha, vad har man annars för mål att jobba mot/till......? Drömmar gör att man mår bra.....ja så länge det är drömmar som går att realisera. Ja....i någon form får du säkert den gården/boendet du drömmer om. Tänker mycket på Dig Älskade dotter min!!! Tack för att Du delar med Dig av Dina drömmar!!

2013-01-21 @ 07:59:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: