cecilianordstroms

2013-02-06
13:25:47

Onsdag-Snö-Sol

Hejsan!

Vaknade kl 6 av att larmet på mobilen satte igång, var väl inte jättepigg men kom upp iaf. Åkte iväg och jobbade mellan 7-10, sen hem för att promenera med hunden!
Tog en sväng i skogen och bara hiv omkring, lämnade sen henne hemma för att ta en timmes promenad på egen hand.
Det var riktigt skönt och välbehövligt! Underbart väder att promenera i !

Nu har jag fått i mig mat och kaffe så passar på att blogga lite nedans jag ändå har typ matkoma haha!

Första maskinen tvätt är dessutom klar snart och då ska jag fortsätta greja här hemma!

Hoppas ni får en toppendag!

puss&kram<3

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-1/3593678/images/2013/pic_51124bca9606ee28b37323ac.jpg" class="image">

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: