cecilianordstroms

2013-02-21
03:34:59

Klockan tickar, tiden går.. lite iaf
 
Hejsan igen!
 
Hittills har den här natten varit otroligt lugn, men det återstår att se hur resten blir!
Har druckit lite kaffe, så än känner jag mig inte trött, tänkte dra i mig lite mat nu dessutom för magen kurrar lite smått :)
 
Förutom att blogga, har jag även passat på att läsa en del bloggar, kollat utbildningar och annat skoj! Fördelarna med dagens teknik helt enkelt, allt går att göra i mobilen haha ;)
Har dessutom haft lite sällskap på avståndeller vad man ska kalla det haha! Anton, en vän till mig och min sambo, jobbar natt även han ( fast han sitter i lastbil och tutar på fotgängare haha) så vi har diskuterat dyrbar last, polkagrisar, pansarvagnar, diken och mycket annat konstigt haha! Fördelen är ju att vi håller oss vakna iaf :D
 
Nu är klockan halv 4 och det är 4 timmar kvar tills mitt pass är slut. Dock kommer det bli mer att göra om nån timme, men eftersom natten varit så lugn hittils så kan jag absolut inte klaga :)
 
Hoppas att ni andra sover gott och drömmer sött!
 
puss&kram ♥
 
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: