cecilianordstroms

2013-02-05
09:52:32

Goodmorning sunshine..!

Hade ju kunnat hoppas på lite solsken när jag ändå vaknar upp utvilad när klockan är 9, men nej, klart det ska vara grått ute idag med..
Det positiva är att 2 min efter att jag vaknat ringer dom från jobbet och undrar om jag kan hoppa in och jobba ikväll, då det saknades personal. Och det är klart jag gör! Trivs väldigt bra på jobbet, så nu kört vi på jobb 6 dagar i rad ;)

Annars blir det nog inte så mycket idag, borde tvätta lite kanske haha( vilket jag sagt varje dag) ;) eller så kanske jag skiter i det också och kollar om Emelie är hemma istället!
Eller så gör jag båda.. Haha beslutsångest.com ;)

Hoppas iaf att ni får en fin dag!

puss&kram<3

Bjuder på bilder på en blekfis och en på mitt hjärta som sover sött med huvudet i mitt knä! <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: