cecilianordstroms

2013-02-21
13:10:37

Godmorgon typ!

Har varit vaken i en timme drygt nu, blev inte mkt mer sömn eftersom våran lilla hund gnällde som tusan och behövde ut! Var bara att resa sig ur sängen helt enkelt. Sen kändes det inte värt att gå och lägga sig igen, för snart behöver jag och älsklingen bege oss hemåt. ( har sovit hos hans föräldrar ) Ska bara försöka få honom att kliva upp ur sängen haha ;)

Idag kommer Ida på besök till oss, ska bli skoj det! Sen ska jag iväg och träna med Malin en sväng ikväll också :) haha kommer vara helt död efter det!

Hoppas iaf att ni har en toppendag alla söta!

puss&kram<3

//lägger in en bild på min mys-klädsel jag hade under nattens jobb samt en bild på min goding//

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: