cecilianordstroms

2013-12-27
22:06:51

Julen
Hejsan!

Ligger hemma i soffan, kollar film och dricker te. Färgade håret tidigare ikväll så äntligen slipper jag den hemska utväxten haha! 

Hade en underbar jul i alla fall! Hann fira tillsammans med både min familj och Mathias familj, kvällen spenderades en stund med vänner dessutom. 
På juldagen hade Mathias spelning, så den kvällen tillbringades i Mariestad med underbar musik och härliga människor! 

De senaste dagarna har sen varit lugna, passat på att vila upp mig lite. 
Funderar på om jag ska ta mig in till stan en sväng imorgon och kolla ifall jag hittar något roligt på rean! Vore skönt om vädret var lite bättre också så man kunde ta en promenad.. Kanske blir en kort promenad till mamma iaf och kolla på jackor! :) 

Nu ska jag fortsätta kolla film och lyssna på alla uttråkade människor här i ghettot  som smäller smällare för fullt haha. 

Hoppas ni har en bra kväll! 

Puss&kram❤️



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: