cecilianordstroms

2013-12-17
21:25:59

Ischoklad och nostalgi-film!
Hejsan! 

Sitter mätt och belåten med pizzan i magen och kollar när Mathias och Christipher spelar FIFA. Okej då, läser lite bloggar samtidigt och dricker kaffe såklart!

Mamma kom och hämtade mig strax innan kl 18 för att skjutsa mig till Malin, för idag var det dags för den årliga ischokladen att tillverkas! 
Varje december de senaste 5 eller 6 åren har vi gjort ischoklad tillsammans och i år är såklart inget undantag.
Lyssnade på mysig julmusik, skrattade och medan godiset stelnade i kylen kollade vi på en film från när vi var på läger för 11 år sen haha! 
Oj vad mycket det fanns att skratta åt och vad små vi var!! 

Resten av kvällen kommer bli lugn, ska dessutom försöka komma upp i tid imorgon för att ta mig till arbetsförmedlingen, innan min älskade mamma släpar dit mig i håret haha ;) 
Ska även försöka ta tag i disk och städning hemma så det kan bli lite mer mysigt nu inför jul! 
Måste bara försöka lista ut vart alla mina julsaker tagit vägen under årets flyttar.. 

Men det löser sig! Hoppas ni har en mysig kväll och att ni sover gott inatt!❤️







Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: