cecilianordstroms

2013-12-31
13:13:03

2 0 1 3
Hejsan! 

Jaa, idag är det som sagt nyårsafton och jag tänkte (som många andra) göra en kort årsresumé. 

För mig har det här året gått väldigt fort faktiskt och det har hänt en hel del! 
Det har varit mycket motgångar samtidigt som det har varit det bästa året nånsin! Snodde lite frågor från min systers blogg som gör det lättare att sammanfatta allt lite ;) 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? 

Förlovade mig! 

Hur har ditt 2013 varit?
Sammanfattningsvis; TOPPEN!

Blev du kär i år? 

Ja! I världens bästa dessutom! <3

Vad är din största framgång 2013?

Att jag lyssnat mer på mig själv för en gångs skull! 

Bästa köpet?

Våran bil Rally-Lars haha! 

Vad spenderade du mest pengar på?

Oj, ingen aning faktiskt! Måste varit mat och nöjen :)

Gjorde någonting dig riktigt glad?

Att jag träffade Mathias, att vi förlovade oss❤️ och flytten till lägenheten! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?

Många! Exempelvis: Envy - am I wrong, Deadmoue5 - Cthulu sleeps. Och alla underbara låtar jag fått lyssna på live ;) 

Vem har du umgåtts med mest?

Det är nog Mathias och min lillasyster, har ju bott med båda två under året som gått ;)

Har du haft ett förhållande under 2013?

Jaa, ett som tog slut i början på året och sen träffade jag världens bästa som jag dessutom fått chansen att förlova mig med! :*

Vart reste du under 2013?

Höll mig inom Sverige, åkte till Borlänge och Göteborg bland annat!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?

Hade det tidigare i år men inte nu, så ett jobb haha!

Vad gjorde du på din födelsedag?

Fikade med mamma och lydia på dagen, lysande på gitarrspel på kvällen! :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?

Ett jobb som sagt och en större lägenhet närmare stan hade inte varit fel hihi ;)

Vem saknade du?

Pappa och mina bröder, och såklart min morfar och farfar❤️

De bästa nya människorna du träffade?

Oj, det är ett antal! :D

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?

Våga! Och lita på dig själv dessutom! 
















Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: