cecilianordstroms

2013-12-17
15:04:34

1 vecka kvar till jul !!
Hejsan! 

Tänkte att det kanske var dags för ett nytt blogginlägg, var trots allt ett litet tag sen sist haha.. 

Jag lever och mår toppen, livet rullar på och jag längtar ihjäl mig till jul! 
Få spendera tid med människor som betyder allra mest, äta massa god mat, kolla på Kalle när klockan slår tre, mumsa på för mycket julgodis, dricka glögg och ha det fruktansvärt mysigt helt enkelt! Tur att det bara är en vecka kvar ;) 

Nu ska jag gå och göra lite kaffe för ska åka till Malin om en stund! 
Vi ska göra ischoklad och skapa julstämning hihi! 

Hoppas ni får ha en toppendag ni också! 
Puss&kram❤️

Förresten! Tänkte bjuda på lite bilder från igår när vi byggde en koja här hemma haha! 
Var hur mysigt som helst och precis sånt som jag gillar att göra! Trots att jag är 22 år gammal ;) 





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: