cecilianordstroms

2013-04-02
23:18:45

Veckan är igång!

Hejsan!

Nu är påsken över och det är tillbaka till vardagen som gäller!
Idag har jag varit hos lillasyster en sväng och hjälpt henne lite med att spackla i det nya huset hon och hennes pojkvän ska flytta till, riktigt fint och mysigt kommer dom bo! :D
Vi hann såklart även med lite kaffe tillsammans!

Dessutom var jag på biblioteket och fixade mitt lånekort, så nu kan jag äntligen låna böcker igen <3

Väl hemma rensade vi bort en hel del skit från gården så nu börjar degar betydligt bättre ut!
Härligt att kunna greja ute nu när vädret är på topp!

Blev även en sväng till stan, Ida fixade tågbiljett inför morgondagen eftersom hon ska åka hemåt och älsklingen behövde köpa nya skor. Han gick med sig 2 par fina skor och dessutom köpte han en jättemysig ROSA tröja till mig!! :D haha japp jag har gått omkring i den sen vi kom hem ;)

Nu är det snart dags att sova, är en dag imorgon också!

Puss&kram<3

Kommentar:
#1: kex80

Vet du inte att nya kläder ska ligga minst 6 månader i garderoben först!!!

2013-04-03 @ 20:38:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: