cecilianordstroms

2013-04-11
08:50:46

Underbara morgon!
Godmorgon!
 
Jag har nyss ätit frukost och är nu inne på min andra kopp kaffe. Satt och läste ut en bok som jag lånade häromdagen. Dubbelbokat heter den av Sophie Kinsella. Riktigt bra!

Nu har jag lite tid att bara ta det lugnt innan jag ska skjutsa Älsklingen till jobbet :)
 
Trots att jag egentligen inte är en morgonmänniska är det verkligen skönt med rutiner som gör att jag kommer upp på morgonen. För jag älskar verkligen att ha en lugn och tyst start på dagen, sitta och äta och njuta av mitt kaffe medan solen går upp utanför fönstret! 
Sen ibland älskar jag att bara sova ut också, men på senare tid har jag insett hur mycket av dagen som bara försvinner då så nu är det mer sällan jag sover riktigt länge :)
 
Aja, hoppas iaf att ni får en underbar dag därute!
 
Puss&Kram♥
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: