cecilianordstroms

2013-04-10
17:57:30

Trött tjej med många drömmar!
Hejsan!
 
Klockan är bara 6, men det känns som det är mycket senare! Kanske beror på att jag hämtade Älsklingen tidigare och för att jag är så trött.
 
var på jobbet en sväng på morgonen/förmiddagen, hade lite möte och drack kaffe såklart haha. Var hemma vid 12 tiden, tog en promenad med Zuki, hängde lite tvätt, åt lite mat sen var det bara iväg och hämtade Älskligen!
Väl hemma tog jag ytterligare en kort tur i skogen med Zuki, lagade sen både mat och en sockerkaka som uppskattades här hemma!
 
 Nu sitter jag mätt och belåten i köket, har precis druckit upp mitt kaffe och får se vad jag hittar på innan det är dags för mig att sova! Har varit riktigt trött hela dagen så hoppas på bra sömn inatt.
 
Menmen Puss&kram på er sålänge♥
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: