cecilianordstroms

2013-04-29
11:32:38

Promenad
Hej hopp!
 
Jag har haft en bra helg tillsammans med toppen människor. Spenderade tid med Mark, på lördag umgicks vi med Anton, Louise & Coffe, och igår var jag med lillasyster Lydia, Alexander och Mattias!
 
Allt som allt har jag hunnit fiska, grilla, spendera tid på stan mitt i natten, fotat med lillasyster, färgat håret, skrattat så tårarna runnit och magen krampat, promenerat i högklackat på en gammal järnväg, ätit glass, massa chips, dunderkladdig kladdkaka och provsmakat pommes, spelat luft-fiol, druckit kaffe och helt enkelt haft det jävligt skoj!
____________________________________________________
 
 
För mig är syskon den bästa gåvan i livet (iaf vad jag vet nu, för några barn har jag då inte!). Att spendera tid med min lillasyster är precis vad jag behöver för att orka ladda om och må så där dunderbra! Vi två kan verkligen göra ingenting tillsammans och ändå blir det det roligaste som hänt på länge! Och jag är så otroligt glad att jag har henne♥
 
Har dessutom mina älskade bröder som kommer hit i början på juni!! Vilket är tur för dom för nu är jag faktiskt i behov av en Klas & Viktor - dos! Eftersom vi inte bor så när varandra (skiljer drygt 30 mil mellan oss) så kan vi inte umgås så ofta direkt, men den relationen vi alla 4 har till varandra är så otroligt stark ändå, så vi behöver inte ses varje dag för att kunna släppa loss och känna oss trygga i varandras sällskap. Tillsammans med mina 3 underbara, knäppa, små-galna syskon kan jag verkligen skratta tills jag inte orkar mer och det är dom som alltid kan få mig på bra humör oavsett vad! ♥
 
Nu ska jag ta på mig skorna och ta en promenad! Behöver rensa mina tankar!
 
Puss&Kram
Kommentar:
#1: Lillasyster<3

Du är för bra!! Så himlans kul att bara vara med dig och skratta, mår så bra! Tur att jag har dig <3

2013-04-29 @ 12:40:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: