cecilianordstroms

2013-04-10
00:31:10

Mycket gjort, sängen är min bästa vän!

Godnatt!
Nu ska jag sova, borde lagt mig tidigare men har kommit till ro nu så nu ligger jag i sängen och ska sova!

Har hunnit med en del idag så både kroppen och huvudet är trötta på alldeles ett rätt och perfekt sätt!
Började morgonen med ett besök på ungdomsmottagningen, sen körde jag älsklingen till jobbet. Åkte sen hem och fixade med tvätt och disk, tog därefter en toppen promenad med Zuki :)
Fixade lite skit på datorn, sen åkte jag vidare till stan för ett snabbt ärende innan jag plockade upp älsklingen igen.

Sen blev det hem för en joggingrunda tillsammans med Kate, sen bestod resten av eftermiddagen och kvällen av ladugårds-rensning!
Haha finns så mycket skit där ute kan jag lova men nu har vi börjat rensa ordentligt!

Efter ett gäng våfflor är jag nu mätt, glad och trött, ska sova nu för att orka upp imorgon! Möte på jobbet sen får vi se vad resten av dagen bjuder på!

Sov gott allihop! Puss&kram<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: