cecilianordstroms

2013-04-20
07:10:14

Helg!

Godmorgon!

Vaknade för lite mer än en timme sen här på jobbet, så har hunnit äta frukost och dricka kaffe i lugn och ro.
Ska jobba fram till 20:00 ikväll innan jag ska bege mig hemåt igen :)

Igår hjälpte jag min lillasyster och hennes sambo Alex att flytta, var riktigt roligt! Det gick dessutom ganska snabbt vilket var skönt eftersom jag bara kunde hjälpa till en viss del av dagen. Och eftersom dom flyttade till ett större ställe så passade även deras hamstrar på att utöka familjen med 4 små söta bebisar hihi!

Idag hoppas jag på bra väder hela dagen, regnade lite igår så idag vill jag ha sol och än så länge ser det bra ut;)

Hoppas ni får en toppendag iaf, puss&kram<3

Lägger in några bilder på nån som gungar eftersom det är vad jag är sugen på att göra just nu!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: