cecilianordstroms

2013-04-18
11:18:44

Blodet droppar, blodet droppar..!

Hejsan!
Tänkte börja sammanfatta gårdagen.
Jobbade en stund på morgonen, sen blev det promenad och lite tvätt hemma. På eftermiddagen hämtade jag upp lillasyster från skolan och vi åkte till hennes och Alex hus. Väl där satte vi igång och målade klart hallen så dom kan flytta in imorgon.
Drog sen till Alex jobb och spenderade lite tid där med att fjanta runt och skratta!;) Åkte sen ut till huset en sista gång för att överraska Alex som inte visste att det var färdig målat och sen var det dags för mig att åka hemåt tillsammans med Sannis!

Idag har jag varit på Blodcentralen och lämnat blod hihi. Gick jättebra den här gången! Så nu ligger jag i soffan och får vara lat haha! Perfekt dag eftersom det regnar.

Ne nu ska jag fortsätta vara lat, puss & kram så länge!<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: