cecilianordstroms

2012-09-30
11:26:18

lördagen som var
Igår spenderade jag dagen tillsammans med min kära vän Amanda! Tillsammans var vi barnvakt till 2 vilda pojkar haha :D Vi gick omkring på en skördefest, där dom kunde hoppa hoppborg, kasta pil och gå spökvandring! Tror nog jag och Amanda hade minst lika kul som dom ;)
 
Lagade även ugnspannkaka till dom och såg helt enkelt till att dom hade det bra! Verkar som dom var väldigt nöjda med oss ;)
 
Nu borde jag gå ut och gå med min hund för hon verkar tycka att det är dags. Tittar på mig och gnäller och försöker se ut som att allt är hemskt bara för att jag ska få skuldkänslor... Tror min hund egentligen är en hemlig spion som utför uppdrag på nätterna hahah! 
 
Aja nu måste jag verkligen ut i skogen innan både hunden och jag blir tokiga..! 
 
Puss&Kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: