cecilianordstroms

2012-09-19
11:23:50

Hösten!
Hejsan! 
 
Vet att min uppdatering här inte varit ett dugg rolig.. Men det har kommit väldigt mycket emellan och jag har helt enkelt inte känt för att blogga, så nu vet ni det :)
 
Tänkte passa på att slänga in ett inlägg nu iaf och tala om hur glad jag är att det börjar bli höst ute!!
Jag är verkligen en sån person som älskar när det skiftar årstider och jag tivs med att hösten kommer nu. att få vara ute och promenera i de kyliga vädret, i luften som känns extra frisk nu och sedan få komma in och värma sig med en kopp kaffe eller varm oboy! ÅH! Det är verkligen mysigt när det är höst! 
 
Har börjar tända ljus nu på kvällarna dessutom eftersom det blir mörkare tidigare nu och det gör det hela ännu bättre hihi:)
 
Nu ska jag fixa lite här så kanske jag skrive mer sen, pusshej! 
 



 
 
 
 
Kommentar:
#1: Pappa

Härliga höstbilder!! Färger som är bara så underbart vackra!!! Alla årstiderna har sin tjusning det är så sant. Gäller att ta tillvara på dem och bara Njuta!!

2012-09-19 @ 14:59:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: