cecilianordstroms

2012-09-28
10:46:14

en helt vanlig fredag
Igår var jag och storhandlade, HALLELUJA!!! Det pirrar ända ner i tårna så glad blir jag när jag ska få åka och handla massa mat! Gillar att gå omkring i affären i över en timma och bara lock ner allt i vagnen (:
Kanske kan bero på att jag är fattig student som inte har råd att köpa massa nya kläder, därför älskar jag att få spendera tid och pengar på mat istället. Så måste det vara.
 
Så idag sitter jag och äter min älskade fil med müsli och dundergrova bröd tillsammans med kaffe,nyttigt.com! haha eller inte, kunde inte låta bli godisskålen som lockade på mig från bordet; "ät av mig, bara en lite bit... ÄT DÅ, snällaaaaa.. "  smyger snabbt åt mig en bit, då stirrar skålen på mig och fnittrar  "hihihihihihi nu kan du inte låta bli att ta ÄNNU MERA godis hihihihi"
 
 
Aja, gott var det iaf! 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: