cecilianordstroms

2012-10-12
19:29:08

stopp på bilen, stopp i näsan
Hejsan!
 
Som rubriken lyder har det varit stopp lite överallt idag haha! Min näsa är täppt ena stunden så jag inte känner doft, smak eller kan andas igenom den. Allt för att i nästa stund rinna värre än ett vattenfall...
 
Dessutom bestämde sig bilen för att stanna på väg in till stan idag.. morr... Skulle hämta Älsklingen och nästan framme börjar bilen "bluddra" och sen dör den.. Hade tur som kunde stanna på en busshållsplats! 
Orkar inte dra hela historien, men det var iaf våran kära generator-rem som hade gått sönder, så var bara att ta och köpa en ny. Frågade i butiken vilken det var jag skulle ha och fick såklart FEL rem... Som tur var hade Ollies pappa en som passa så han hjälpte till att fixa bilen tillsammans med min Älskling! 
SÅ NU FUNGERAR DEN IGEN!!!! :D:D
 
Min mamma borde vara här snart så ska gå och ställa mig och spana! Hör ju inte alltid om et kommer bilar hit ;) 
 
puss&kram så länge! 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: