cecilianordstroms

2012-10-17
11:10:39

Onsdag - Jobb!
Goddagens! 
 
Har nu lyckats få i mig en kopp kaffe och frukost, skulle dock behöva en kopp kaffe till för att vara helt vaken haha. Vet dock inte om jag hinner det nu för Zuki har bestämt sig för att det är lekdags, trots att vi nyss vaknat båda två.. Så får väl bli en promenad med henne först :)
 
Idag ska jag dessutom äntligen få jobba woho! Har inte blivit så mkt jobb det senaste och det har verkligen blivit riktigt tråkigt, men idag ska jag på introdukion på ett gruppboende i närheten! Ska bli riktigt roligt! 
 
Så städa hinner jag inte idag eller imorgon, utan det får bli en ordentlig röjning på fredag istället! För nu vill jag få lite  ordning på stället här ;)
 
Hoppas alla får en toppendag iaf, nu ska jag ut i skogen! 
 
puss&kram 
 
Kommentar:
#1: Pappa

Härligt att det blir Jobb!! Hoppas det ska bli mycket av den "varan" framöver!! Ha det gott och var rädd om DIG!! Kramar med och av all min fadersKärlek!!

2012-10-18 @ 07:34:12
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: