cecilianordstroms

2012-10-31
20:26:01

Långa naglar och trassligt hår!
Hejsan! 
 
Har inte haft någon större lust att blogga det senaste, men tänkte slänga in ett inlägg nu iaf:)
Sitter i soffan med en kopp kaffe och myser med hunden. Funderar på livet i allmänhet och bara har en stund för mig själv helt enkelt. 
 
Jag är en person som har väldigt lätt för att dagdrömma och kan ibland bara behöva lite tid för att sitta och tänka på allt! Det gör att jag mår bättre haha! Hade tänkt sova tidigt ikväll, hoppas på att jag kan somna bara :)
 
Imorgon ska jag fortsätta tvätta och greja här hemma, försöka få lite ordning på allt! Tvättkorgarna svämmar över och har ett rum som behöver rensas ut så Zuki har en plats att vara på inomhus nu när det börjat bli så kallt ute! 
Vill inte att hon ska vara ute i sin gård när vi inte är hemma, kan inte låta henne sitta i kylan, det får mig att känna mig hemsk! 
 
Aja, nu ska jag få liv i brasan och kanske försöka borsta ut mitt hemska hår hahaha 
 
Puss&Kram så länge! ♥
 
 
Kommentar:
#1: Pappa

Jodå....dagdrömma har du alltid gjort min kära dotter!! Kan vara gott att få göra det då och då. Kan bl a vara ett sätt att få koppla av och ladda batterierna på. Ha det så gott och var alltid rädd om Dig!!

2012-11-01 @ 08:46:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: