cecilianordstroms

2012-10-12
08:26:21

Frost på rutorna
Godmorgon! 
 
Sitter hemma framför tv:n och ska alldeles strax gå och hämta lite mer kaffe. Passar på att ta det lite lugnt då jag börjar bli ordenltigt förkyld:( Menmen, det är bara att intala mig själv att jag inte ska bli sjuk :D 
 
Kommer inte riktigt ihåg vad som hänt sen jag bloggade sist, men antagligne inget intressant eftersom jag inte kommer på något haha ^^
 
Ikväll kommer iaf min mamma hit till mig för en myskväll tillsammans! Ska äta lite pizza och bara prata skit! :)
ska bli ritktigt skoj! Men innan allt det ska jag hinna plocka undan lite disk och tvätt, gå ut med hunden och laga mat! 
 
 
Hoppas alla får en toppendag iaf! 
 
puss&kram ♥
 
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: