cecilianordstroms

2012-10-12
11:16:05

doften av koskit
Hejhej! 
 
Har nyss varit ute på promenad med Zuki, nu dricker jag lite kaffe och kollar på Top Model! 
Ska alldeles strax börja plocka undan lite här hemma innan det är dags att hämta älsklingen på jobbet :)
 
För alla som undrar över rubriken kan jag tala om att det nu för andra dagen i rad här hemma STINKER koskit eftersom grannen har sitt gärde inttill våran gård och helt enkelt bestämt sig för att spruta ner hela gärdet så det doftar underbart! Hahaha dock är et ganska bra för då vet jag att jag fortfarande känner dofter trots min förkylning ;)
 
 
Ha det gott allihop så länge! 
 
puss&kram
Kommentar:
#1: Pappa

Doften av....... Men Du ska ju få besök av mamma och Du skriver att Ni bl a ska sitta och prata lite "skit"..... Då passar väl doften in alldeles utmärkt eller......

2012-10-12 @ 14:46:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: