cecilianordstroms

2012-10-20
14:12:52

Det är lördag idag!
Först oh främst vill jag säga ett jätte stort GRATTIS till min underbara vän Amanda som fyller 20 år idag!!! 

grattis grattis grattis grattis på dig babe! :D ♥ Festa lugnt (eller inte;) ) ikväll nu ! 
 
Här är hennes blogg, kika gärna in där: amandajw.blogg.se 
 
 
Vaknade runt 12 idag, hade planerat att gå upp tidigare men min kropp ville sova lite till så då fick den det! 
Sen dess har jag har jag mest städat, har lite kvar att göra men behövde en kaffepaus först! 
Ska städa klart nu och sen hoppa in i duschen, ska nämligen till Göteborg med min svärmor idag! :)

Senare sen ska jag hem och pussa på min Älskling när han kommer hem♥
 
 
hoppas att ni alla andra får en toppen lördag! puss&kram
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: