cecilianordstroms

2012-11-15
21:47:13

Träning?
Hej hopp! 
 
Nu har jag varit hemma i ca 1 timme och myser nu i soffan tillsammans med Zuki :) 
Drcker en kopp chai och bara njuter av att ta det lugnt och reflektera över dagen om alla mina tankar! 
 
Tankarna som far omkring idag handlar framförallt om träning och kost. Var iväg och tränade med Malin i kväll och precis som varje gång efter jag har tränat(vilket är väldigt sällan) så får jag sån jävla lust att ta tag i träningen igen! 
Men det är som vanligt när det kommer till mig, det stannar i tankestadiet och det kanske blir lite mer träning av nått slag en vecka framåt.
Vart är all min motivation? Varför kan jag inte bara ta på mig skorna och dra ut och springa i skogen? Varför kan jag inte göra det övningar som min älskade bror så snällt satt ihop till mig för att jag ska kunna träna hemma?
 
JAG BEHÖVER EN REJÄL SPARK I RÖVEN! och ett jobb..
 
Kommentar:
#1: Pappa

Mycket fin Bild!! Ja så sant.......med ett jobb så kommer sannolikt även all annan motivation tillbaka. Visst är ledighet bra men inte den påtvingade!! Jag vet det sedan en del år tillbaka..... Även om situationen just nu verkar vara mindre ljus så kommer det en vändning. Allt som sker en i livet har en mening även om man just nu inte kan se eller förstå det. Tittar man tillbaka så kan man summera att " hade inte det hänt, gjorts, osv" så hade man inte varit där man nu idag är i Livet!! En spark där bak hjälper nog inte....snarare att veta Varför man ska göra det och det och det!! Se alltid det positiva i var dag och man får då en positiv och varm dag på alla de sätt!!

2012-11-16 @ 07:42:45
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: