cecilianordstroms

2012-11-09
20:28:33

This is it
Hejsan!
 
här hemma är det fullt upp md att städa och röja så därför blir det inte mkt bloggande just nu. Har kommit ganska långt, men finnsfortfarande saker att göra och vill få klart allt så fort dey går haha ;) 
Längtar tills jag är färsig och allt står på sin plats :D 
 
Just nu myser jag med hunden och bara tar det lugnt! Känner att jag behöver det efter de senaste dagarna av städning! Dessutom är hela helgen uppbokad så kan vara bra att varva ner.
 
Jag har nämligen en tendens till att göra lite för mycket på en gång och ahr ibland svårt att sitta still... Plockar med allt jag hittar och mest yrar omkring från morgon till kväll.. Inte alltid det bästa kanske haha men jag är numera medveten om det så jag vet att jag behöver lugna mig ibland:)
Vet att jag har ärvt det från min älskade pappa, vi är ganska lika ändå eller vad säger du papsen? ;)
 
Nej nu ska jag fortsätta mysa här med Zuki och tänka på min älskling Mark♥
 
puss&kram 
Kommentar:
#1: Pappa

Hmmmm...... Jo då så lika så lika min älskade dotter!!!! Sannolikt ingen tröst men jag får höra av och från min kära att jag är precis sådan än idag och det vid snart 60-års ålder!!! Däremot så när stunden för vila infinner sig så kan INGET få mig att göra det minsta lilla!

2012-11-10 @ 07:21:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: