cecilianordstroms

2012-11-14
14:07:55

Segare än kola...
Hejsan :)
 
den här dagen har inte blivit speciellt vettig kan jag lova.. Inte än så länge iaf! Har varit så fruktansvärt trött att jag mest bara sovit eller druckit kaffe haha! Orkar verkligne inget just nu :p
Allt jag vill är att få ett jobb! Vill ha en anledning till att gå upp tidigt och tjäna pengar.. Känna att jag gör nått mer än bara städar, tvättar och promenerar i skogen^^
 
Aja, idag står det iaf bil fixande på listan! Generator remmen är för andra gången inte våran vän och bestämde sig för att lägga av med sitt arbete igår igen = hembogserade och lätt irriterade! 
Hoppas det löser sig idag nu och att vi slipper det något mer :)
 
Får väl se vad resten va dagen har att erbjuda sen, finns massor jag borde, men just nu inte orkar! Ska söka lite mer jobb iaf och hoppas på det bästa! Ha en toppen dag!
 
Puss&Kram♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: