cecilianordstroms

2012-11-23
21:57:50

Myskväll med hunden <3
Hejsan! 
 
Har varit iväg och jobbat en sväng och kom hem för en stund sen. Har hunnit äta lite mat och nu ska jag mysa i soffan tillsammans med Zuki :) Ska kolla om det går någon bra film på tv och kanske försöka sova någorlunda tidigt idag. Visserligen jobbar jag 15-21 men behöver hinna städa en del här hemma innan..
 
Älskar att äntligen få jobba lite eftersom det varit dålig med det på sistone, men är lite tråkigt att jobba helger ibland  eftersom de flesta andra är lediga då haha. Speciellt min älskade sambo♥ Blir ganska lite tid tillsammans nu när jag börjar jobba när han slutar och jobbar på helgerna när han är ledig.. Men jag får tänka på att det ger oss mer pengar och en tryggare ekonomi :) 
 
aja, hoppas alla får en toppenkväll och att ni får sova gott! :)
 
puss&kram♥
 
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: