cecilianordstroms

2012-11-14
20:48:27

kloka människor
Hejsan:) nu är jag hemma och har precis ätit mat! 
Tänkte bara passa på att skriva av mig lite om allt möjligt! Har kommit fram till hur många kloka människor jag har runt omkring mig, som hjälper mig att lösa mina funderingar utan att de ens vet det haha! 
Jag funderar mer än vad jag avslöjar för alla, men det är sån jag är och alltid har varit. Och ibland säger folk saker till mig när vi pratar som ger mig lite svar på allt jag funderar på. Det gör mig väldigt glad:) Och det är det dom gör att jag verkligen älskar alla mina nära och kära! 
 
___________________________________
 
Imorgon blir det lite mer städning och fix här hemma innan jag ska åka och träna tillsammans med Malin en stund! 
Ikväll ska jag bara ta det lugnt, kolla lite tv och försöka somna i tid! Vilket jag tror att jag behöver för är ganska trött idag haha :) 
 
Hoppas alla får en mysig kväll och att ni sover gott inatt! 
 
puss&kram♥
 
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: