cecilianordstroms

2012-11-22
21:31:33

Hard Work Work!
Hejsan! 
 
Har inte hunnit blogga så mycket nu och speciellt inte idag :) har jobbat hela dagen i princip och jag ska dessutom jobba resten av veckan! Woho, äntligen lite jobb;)
Nu är jag iaf hemma efter mitt jobbpass och har fått i mig lite mat. Blir att kolla lite TV och bara ta det lugnt resten av kvällen :) Imorgon blir det jobb igen, fast börjar först på kvällen så hinner sova ut lite och dessutom städa haha! 
 
Hoppas iaf att ni alla andra har haft en toppen dag och att ni får sova gott inatt! :) 
 
puss&kram♥
 
 
bild jag tog häromdagen när jag bestämde mig för att måla lite som avkoppling innan jag somnade :) 
Kommentar:
#1: Pappa

Gott att du får mer jobb framöver!! Skissblock och penna kommer jag så väl ihåg......alltid varit något du tyckt om och använt för att bl a koppla av,mm. Roligt att du inte glömt och lämnat den delen!!

2012-11-23 @ 07:14:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: